.
::: digiGOP.nl :::

Kom jij altijd klaar als je seks hebt?
ik ben...

Hetero: Ja altijd
Bi: Ja altijd
Homo: Ja altijd
Hetero: Bijna altijd
Bi: Bijna altijd
Homo: Bijna altijd
Hetero: Bijna nooit
Bi: Bijna nooit
Homo: Bijna nooit
Hetero: Nooit
Bi: Nooit
Homo: Nooit

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Symbool voor alle liefde die hier huist

door: sportingact

Bas Kosters ontwerpt Roze Zaterdag T-shirt voor Zaanstad

Kunstenaar en ontwerper Bas Kosters heeft het officiële Roze Zaterdag T-shirt ontworpen. Het landelijke evenement wordt 28 juni in Zaanstad gehouden. Het shirt – in beperkte oplage – is vrijdag gelanceerd in het stadhuis. Wethouder inclusiviteit Gerard Slegers kreeg het eerste exemplaar.

Kosters, die bekendstaat om zijn expressieve ontwerpen en activisme, probeerde met zijn shirt ’een kleine en liefdevolle wereld te scheppen, met gezellige vrienden die samen strijden voor een mooie wereld voor ons allen’. Twee van die vrienden zijn een teddybeer en een ’molenvriend’. De beer staat voor het overbrengen van genegenheid en het belang van liefdevolle aandacht, de molenvriend symboliseert ’alle liefde die huist in de Zaanstreek’.

De presentatie van het shirt loopt vooruit op ’An exercise in JOY’, de tentoonstelling met Kosters’ werk die van 17 mei tot en met 6 juli te zien is bij Artzaanstad. ,,Een prachtige gelegenheid is om mijn queer makerschap te tonen en een positieve boodschap te delen met mijn community’’, aldus Kosters.

Het shirt is ontworpen in opdracht van marketingclub Zaans.nl en de Zaanstore. Kledingmerk WE leverde blanco T-shirts. Door deze sponsoring kan een deel van de opbrengst worden gedoneerd aan Stichting De Zaanse Regenboog. Het shirt is verkrijgbaar bij de Zaanstore in Zaandam, het Zaans Museum en Artzaanstad.

[Bron: noordhollandsdagblad.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

De Kiloknallers in actie

De Kiloknallers in actie

Ik kan niets verbergen

Ik kan niets verbergen

Make America great again

Make America great again
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie