.
::: digiGOP.nl :::

How often do you feel lonely?
Never/very rarely
Infrequently or occasionally
Fairly regularly
On a daily basis
All the time

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Magnum Gay Sauna in Boedapest

door: sportingact

Cruisen, stomen en geheimen

Welkom in Boedapest – een stad met prachtige architectuur, rijke cultuur en… onverwacht stomende gay-avonturen. In deze video neem ik je mee naar binnen in Magnum Sauna, de grootste en bekendste gaysauna in de Hongaarse hoofdstad. Van darkrooms en glory holes tot jacuzzi's, stoombaden en privécabines – deze plek heeft het allemaal.

Deze video maakt deel uit van mijn Boedapest Miniserie, waarin ik het queer-nachtleven en de gaycruisecultuur in een van de meest opwindende steden van Oost-Europa verken.

📍 Wat je in deze video ziet:
Een complete rondleiding door Magnum Gay Sauna in Boedapest
Alle faciliteiten: stoombad, Finse en biosauna, jacuzzi, bioscoop, donker labyrint
Verborgen extra's zoals glory hole biechtstoelen, slings en feestzalen
Tips over prijzen, openingstijden en wat je kunt verwachten
Mijn persoonlijke indrukken en insider scoops

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Listen up you piece of shit

Listen up you piece of shit

Trump's Trans Military Ban and An

Trump's Trans Military Ban and Anti-LGBTQ Legislation

::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie