.
::: digiGOP.nl :::

Ik kom op DG voor:
De profielen
De adressen
Het forum
De verhalen
De agenda
De gratis tickets
De fotoseries
De XXX
Te cruisen
login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Nieuwe parkeerplaatsen van weleer QUIZ ER IS EEN WINNAAR

door: sportingact

UPDATE: We hebben een winnaar.

Verzorgingsplaats Ravensbos is een voormalige verzorgingsplaats aan de noordelijke rijbaan van A79. De aanwezigheid van een homo-ontmoetingsplaats was de reden voor het sluiten van de verzorgingsplaats eind 2000.

De parkeerplaats is genoemd naar het gelijknamige seminarie Ravensbos van de Paters Oblaten OMI en het bos met dezelfde naam.

Tegenover Ravensbos lag parkeerplaats KEELBOS. Jullie wel bekend.

Nieuwe quiz met nieuwe kansen om eeuwige roem te verwerven.
De volgende gesloten parkeerplaats zal niet makkelijk zijn, denk ikzelf maar je weet maar nooit.

Deze parkeerplaats is bij mijn weten de eerste parkeerplaats die gesloten werd vanwege de aanwezigheid van homo's en werd daarom in 2000 afgesloten.

Deze parkeerplaats lag aan de noordelijke rijbaan van de A79.

Dit is eigenlijk alles wat ik er over kwijt wil. Tegenover deze parkeerplaats lag nog een parkeerplaats en die werd ook afgesloten waarvan ik niet weet wanneer. Maar daar ben ik niet naar op zoek, op dit moment.

Medewerkers van Platform Keelbos zijn uitgesloten van deelname.

HINT 1: De parkeerplaats is genoemd naar het gelijknamige seminarie van de Paters Oblaten OMI en het bos met dezelfde naam.

[Bron: sportingact]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
3 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
7-9-2025 14:39 Ravenbos
6-9-2025 12:53 Inderdaad, maar inkopper was niet de naam😃
6-9-2025 12:27 Dat is een inkopper....

jongeren op fatbikes schoppen al

jongeren op fatbikes schoppen al weken tegen de voordeur

Een knappe soldaat

Een knappe soldaat

Sterren waarvan je nooit wist dat

Sterren waarvan je nooit wist dat ze homo waren
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie