.
::: digiGOP.nl :::

Kom jij altijd klaar als je seks hebt?
ik ben...

Hetero: Ja altijd
Bi: Ja altijd
Homo: Ja altijd
Hetero: Bijna altijd
Bi: Bijna altijd
Homo: Bijna altijd
Hetero: Bijna nooit
Bi: Bijna nooit
Homo: Bijna nooit
Hetero: Nooit
Bi: Nooit
Homo: Nooit

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Meerdere meldingen van seksueel geweld tijdens Pride-weekend Amsterdam

door: sportingact

Bij het Centrum Seksueel Geweld Amsterdam-Amstelland zijn dit weekend vijf meldingen binnengekomen van mensen die het slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld.

Dit weekend, waarin onder meer de Canal Parade werd gehouden, was het centrum extra open en stonden vijf medewerkers klaar om de meldingen te verwerken en de slachtoffers bij te staan. De slachtoffers zijn zowel mannen als vrouwen en komen uit verschillende leeftijdscategorieën, zegt een woordvoerder van het centrum.

Het is niet duidelijk of al het geweld zich rond de Pride-activiteiten heeft afgespeeld. „Het gaat om zowel aanrandingen als verkrachtingen”, aldus de zegsvrouw. Ze wil om privacyredenen niet verder ingaan op de aard en ernst van de geweldsincidenten.

De Amsterdamse politie kan zondagavond nog niet zeggen hoeveel aangiften van seksueel geweld zijn binnengekomen. „Voor het overige verliep de Pride rustig en zonder grote incidenten”, aldus een woordvoerder.

[Bron: telegraaf]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Ik ben er van overtuigd inmiddels

Ik ben er van overtuigd inmiddels, dat dieren veel intelligenter zijn

Just passing through

Just passing through

Christians follow their own relig

Christians follow their own religion challenge
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie