.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Kamer stemt vóór verbod op 'Homogenezing

door: sportingact

De Tweede Kamer heeft ingestemd met een verbod op 'Homogenezing ‼ Daar–mee wordt het strafbaar om Homoseksuelen en Transgender personen onder dwang therapie of gebedsgenezing te laten ondergaan, om zo hun geaardheid te veranderen ‼

Deze wet is opvallend, omdat daarmee de grenzen van "de vrijheid van godsdienst" scherper worden gemarkeerd ‼ Want met deze wet worden ook 'geestelijken, pastoraal werkers en religieuze organisaties' beperkt in hoe ze omgaan met jongeren die twijfelen over hun seksuele geaardheid of identiteit ‼

'Homogenezing' komt voor in bepaalde orthodoxe geloofsgemeenschappen, waar Homoseksualiteit en het zijn van Transgender wordt gezien als een ziekte. GroenLinks-PvdA, VVD, D66, SP en Partij voor de Dieren strijden al jaren voor een verbod op zogenaamde conversiehandelingen om mensen te 'genezen' van hun seksuele geaardheid of identiteit.

"Dit is een overwinning voor slachtoffers van conversiehandelingen", zegt COC-voorzitter Myrtille Danse, ook namens 't Transgender Netwerk ‼

[Bron: div media]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Sorry als het mensen pijn heeft g

Sorry als het mensen pijn heeft gedaan

Koen Kardashian breekt taboe.....

Koen Kardashian breekt taboe........

jongeren op fatbikes schoppen al

jongeren op fatbikes schoppen al weken tegen de voordeur
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie